Καλώς ήλθατε στο ελεύθερο βήμα έκφρασης των Σητειακών

Ένα βήμα για όλους σας

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΤΕΙΑ ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ

Εδώ και ώρα προσπαθώ να βρω κάποιον τρόπο ώστε να κάνω μια ανάρτηση σε αυτό το blog, όχι όμως υπό τη μορφή σχολίου.. Μάλλον κάτι τέτοιο δεν γίνεται ή εγώ είμαι αρκετά άσχετη και δεν σκαμπάζω γρι από νέα τεχνολογία.




Λοιπόν.. Φοιτήτρια είμαι και δεν ζω 100% στη Σητεία,αλλά το ελεύθερο βήμα υπάρχει και εγώ θέλω να μιλήσω. Εξάλλου μαιμουνοσκαλίτισσα είμαι και εγώ. Έτσι δεν πάει??



Ας υποθέσουμε όμως τώρα ότι δεν είμαι φοιτήτρια. Ας προσποιηθούμε όλοι (σα να μη σας έχω πει τίποτα) ότι είμαι από την πρωτεύουσα.. γκάγκαρη ως το μεδούλη ρε παιδάκι μου...



Κατεβαίνω που λέτε με το αεροπλάνο, ναι το μεγάλο, στη Σητεία μας.. Σκέφτομαι κατά τη διάρκεια της πτήσης μου για όλα αυτά που διάβασα στους τουριστικούς οδήγους που προμηθεύτηκα.. Περί παραδοσιακών οικισμών, περί ενετοκρατίας και Καζάρμας, για θάλασσες υπέροχες, για λαό φιλόξενο και ανοιχτόκαρδο,για την κουλτούρα και τον πολιτισμό της επαρχίας.. Από τον Κορνάρο, μέχρι το Δερμιτζογιάννη.. Για όλα αυτά τέλος πάντων που κάνουν την επαρχεία αυτή ξεχωριστή.



Α! Διάβασα επίσης και για τους περίφημους ετεοκρήτες.. (Ναι καλέ, εμείς είμαστε..ε...δηλαδή εσείς..εγώ ξένη είμαι είπαμε).



Όλα αυτά μου δώσανε την ώθηση και τη λαχτάρα να βρεθώ εδω.



Αφού λοιπόν έφτασα στη Σητεία και πήγα στο ξενοδοχείο μου..(ε,μην είστε κουτσομπόλιδες και περίεργοι.. Μαύρη διαφήμιση δεν κάνω.. ΜΜΜΜ... τώρα που το καλοσκέφτομαι ούτε και λευκή..) Όλα μου φαινόταν φυσιολογικά..

Γρήγορα γρήγορα ετοιμάστηκα για την πρώτη επαφή...

Η οποία ήταν απογοητευτική από όλες τις απόψεις... Και εγώ η ηλίθια που πίστευα ότι δεν είναι πάντα έτσι... Τελικά εξαιρέσεις δεν υπάρχουν..



Διαπίστωσα ότι η μοναδική ( μα η μοναδική ) ανέπαφη γωνία της πόλης ευτύχως είναι η Καζάρμα... ως πότε τώρα δεν ξέρω..



Ακούστε τι είδανε τα ματάκια μου αγαπήτοι και πείτε μου και εσείς...



Πηγαίνοντας προς την παραλία της Σητείας, (ενιωθα λες και βρισκόμουν στη χερσόνησο) πόνεσαν τα ματάκια μου.. Κουτάκια - κουτάκια με πλαστικό και λαμαρίνα παντού (έτσι είναι όλα τα παραλιακά μαγαζία) ..... ΑΝΑΠΝΟΗ ΠΟΥΘΕΝΑ.... ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΙΑ ΠΑΝΤΟΥ.......



Ακατανόητα φωτιστικά στον πεζόδρομο προς την παραλία.. Και θάλασσα πουθενά... Α... να τη ρε παιδία



Αφού πήρα το πλαστικοποιημένο μου οξυγόνο, συνέχισα το περπάτημα και βρέθηκα μπροστα σε ένα έργο μοντέρνας τέχνης....(Έτσι το λένε έργο..΄δε φταίω εγώ..) που έγραφε λόγια από τον Ερωτόκριτο του υπέροχου κορνάρου.. Εκεί οφείλω να ομολογήσω ότι μου ήρθε μια ζάλη... ένας πανικός.. και άρχισα να αναλογίζομαι πως αντιλαμβάνονται μερικοί την τέχνη...ή και εγώ για να είμαι αντικειμενική.

Αυτό κι αν δεν μπορούσα να κατανοήσω καθόλου..



Μπα...θα πάρω το νοικιασμένο μου αυτοκίνητο σκέφτηκα, κάπου άλλου θα είναι κρυμμένες οι ομορφίες της πόλης..



Ε....καθώς οδηγούσα τα είδα όλα..... Βρέθηκα στην πλατεία.. Δε θα σας περιγράψω τι ακριβως είδα εκεί.. Η πραγματικότητα ξεπερνά 100% την γλαφιρή περιγραφή μου... Μοντέρνα γραμμή σε πεζοδρόμια και σε κιόσκια μαζί με τον (πατροπαράδοτο) άγνωστο στρατιώτη και άλλα πλαστικά κουτάκια από τα περιφραγμένα σαν κοτέτσια μαγαζια.. Α...που πάτε υπάρχει και συνέχεια...



Μετά βρέθηκα μπροστα σε ένα συντριβάνι -υπερπαραγωγή- ουράνιο τόξο, γύρω από το οποίο μπορεί να είχαν ρίξει και όλα τα αποθέματα μπετόν της επαρχιας.. Ούτε στη Ρώμη τέτοια μεγαλεία.. Εγώ πάντως πήρα έναν αέρα από Ομόνοια..



Ε,όχι...δεν είμαι καθόλου υπερβολική.

Το ξέρετε και εσείς, ελάτε μην ντρέπεστε...το σκέφτηκες και εσύ χτες καθώς πήγαινες στο σπίτι σου..



Ας μη μιλήσω για τα σκουπίδια που είδα σε μια παραλία κοντά στο σοε.. Τραγική εικόνα..

Είπα να παω και προς Άγιο νικόλαο..

Που να ήξερα η δύστυχη τη με περιμένει... Τα έβγαλα όλα πάνω από δύο φορές....

Ο κεντρικός οδικός άξονας που ενώνει τις δύο πόλεις δεν περιγράφεται..



Σας κούρασα ε???

Τελειώνω..

Αυτό που με αντάμειψε είναι τα υπέροχα και πανέμορφα χωρία της επαρχείας που ανήκουν στους γειτονικούς δήμους..Που πολύ φοβάμαι μην έχουν την κατάληξη της πανέμορφης κάποτε Σητείας...



Όχι άλλο μπαστάρδεμα ρε παιδία..

Μια ταυτότητα

Εναν χαρακτήρα...



3 σχόλια:

  1. Να πούμε στον κόσμο γιατί μάλλον δεν είναι πολύ γνωστό,ότι το συγκεκριμένο συντριβάνι που αναφέρεται η κοπέλα ξεπέρασε σε κόστος τις 260.000 Ε. Και όλα αυτά εν μέσω οικονομικής κρίσης. Ποιός πήρε τέτοια απόφαση σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς και με ποιά κριτήρια? Μηπώς με τα προεκλογικά κριτήρια? Ώστε να έχουν κάποιοι στο ενεργητικό τους όσο το δυνατόν περισσότερα έργα πνοής??
    Ποιός λογικός άνθρωπος θα δαπανούσε σε τέτοιους καιρούς ένα τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό για ένα τέτοιο έργο?
    Τη στιγμή που συμπολίτες μας μένουν άνεργοι, άλλοι με χαμηλότερες χρηματικές απολαβές, καταστήματα και επιχειρήσεις κλείνουν η μια πίσω από την άλλη και ο τουρισμός είναι στα χαμηλότερα επίπδα των τελευταίων χρόνων η τοπική πολιτική ζωή προφανώς και ζει κάπου άλλου...Ίσως σε κάποια άλλη πραγματικότητα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ !!!!!!

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΤΙΣ ΣΗΤΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΑΝΤΙΚΡΙΣΕΙΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ!!!!!!!!

    ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΣΗΤΕΙΑ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΘΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΡΑΞΟΥΝ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΓΡΑΜΜΗ..

    ΚΡΙΜΑ !!!!!!!!!ΓΙΑΤΙ Η ΣΗΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΗ… ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΡΕΦΟΤΑΝ Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ…

    ΔΗΛΑΔΗ ΝΕΟΚΛΑΣΙΚΑ ΚΡΕΜΑΣΤΑ ΦΑΝΑΡΑΚΙΑ Κ.Λ.Π



    ΓΙΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΑΥΤΟΥ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ, ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ, ΣΤΑ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΤAI Ο ΤΟΠΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή