Καλώς ήλθατε στο ελεύθερο βήμα έκφρασης των Σητειακών

Ένα βήμα για όλους σας

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

                                           
Αύριο Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010 και ώρα 19:00, καλούνται οι φίλοι της Κίνησης Ενεργών Πολιτών Σητείας στο αμφιθέατρο του 4ου Δημοτικού σχολείου Σητείας (Δίπλα στο παιδικό σταθμό), προκειμένου να συζητηθεί και να αποφασιστεί ο τρόπος διαμαρτυρίας μας και ανάδειξης της αδικίας για το θέμα του Μακρύ Γιαλού, με αφορμή την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στον Άγιο Νικόλαο την Παρασκευή στις 30 Ιουλίου στις 7 το απόγευμα.
Επίσης θα γίνει εγγραφή νέων μελών, έγκριση του καταστατικού της κίνησης και εκλογή προσωρινής διοικούσας επιτροπής.
Να είστε όλοι εκεί, μιας και βρισκόμαστε σε ένα χρονικά κρίσιμο σημείο του αγώνα μας για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης στο θέμα του Μακρύ Γιαλού.



ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΗΤΕΙΑΣ
                                                                                http://kepolsitias.blogspot.com

3 σχόλια:

  1. ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΑΔΙΑΣΠΑΣΤΟΣ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ, ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ, ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
    ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΦΑΝΕΙ Η ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.
    ΚΡΑΥΓΕΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥ ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙ ΥΠΑΙΤΙΟΙ ΝΑ ΑΠΟΜΟΝΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΑΡΑ ΤΟΥΣ.
    ΑΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΥΤΟΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΤΕΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΝΟΜΑΖΟΜΕΝΗΣ ΣΤΕΙΑΚΗΣ ¨ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ¨ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ...
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΗΤΕΙΑΣ, ΙΣΩΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΣΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΠΑΘΟ; ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗ ΣΤΕΙΑΚΗ ΕΝΕΤΙΚΗ ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ!
    ΕΛΕΟΣ!
    ΣΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ,ΓΕΛΟΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΨΕΥΔΟ-ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΑΜΕ {
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΕΡΝΑ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΙΝΕΙ!}
    ΕΝΑΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΛΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προφανώς αγαπητέ φίλε και είσαι Μακρυγυαλιώτης.Και προφανώς και έχεις μια γερή δόση φασισμού στο αίμα σου και στο μυαλό σου. Για την αισχρή και φτηνή προπαγάνδα σου ούτε λόγος φυσικά. Επείδη εσύ προφανώς και έχεις τα μκροπολιτικά και ρουφιανίστικα συμφέροντα αρχίζεις τα ποταπά λογίδρια που σαφώς και θυμίζουν λόγο ανθρώπου που πολυ θα ήθελε να είναι άρχων του τόπου..ίσως να είσαι και κάποιος από αυτούς...που ξέρεις... Έπειδη όμως ασφαλίτης δεν είμαι και με όλα αυτά έγω δεν ασχολούμαι δεν το συνεχίζω..
    Αυτό που είναι ηλίου φαεινότερο, είναι ότι οι άρχοντες σας, αγαπητέ φίλε δεν σέβοντε τίποτα και κανέναν. Καμία ηθική... Δε σεβάστικαν το λαό του δήμου μακρύ γυαλού. Όπως δεν τον σέβεσαι και εσύ που αμφισβητεις το εκοφαντικό μήνυμα του δημοψηφίσματος. Έκτος και αν έχεις κάποια στοιχεία που αποδικνείουν την παραπάνω παραδοχή σου... Δεν μπορώ να δεκτώ χωρίς επιχειρήματα όλα όσα λες γιαυτό και θεωρώ ανακρίβειες όλα όσα λες.. κοινώς μπαρουφες... (Δε μου αρέσουν καθόλου οι καθώς πρέπει εκφράσεις..να όπως αυτές τις ξύλινες που χρησιμοποιείς εσύ παραπάνω).. Συμβουλή σου δίνω..αν θες να μιλήσεις στις καρδίες του κόσμου γίνει και εσύ παίδι του λάου και πάρε ένα πιο Πασόκικο στυλάκι. Κάτι ξέρουν και αυτοί... Λαίκισε λίγο παραπάνω και έσυ τον ξύλινο λόγο σου... Έσυ θα κερδίσεις!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδώ και ώρα προσπαθώ να βρω κάποιον τρόπο ώστε να κάνω μια ανάρτηση σε αυτό το blog, όχι όμως υπό τη μορφή σχολίου.. Μάλλον κάτι τέτοιο δεν γίνεται ή εγώ είμαι αρκετά άσχετη και δεν σκαμπάζω γρι από νέα τεχνολογία.

    Λοιπόν.. Φοιτήτρια είμαι και δεν ζω 100% στη Σητεία,αλλά το ελεύθερο βήμα υπάρχει και εγώ θέλω να μιλήσω. Εξάλλου μαιμουνοσκαλίτισσα είμαι και εγώ. Έτσι δεν πάει??

    Ας υποθέσουμε όμως τώρα ότι δεν είμαι φοιτήτρια. Ας προσποιηθούμε όλοι (σα να μη σας έχω πει τίποτα) ότι είμαι από την πρωτεύουσα.. γκάγκαρη ως το μεδούλη ρε παιδάκι μου...

    Κατεβαίνω που λέτε με το αεροπλάνο, ναι το μεγάλο, στη Σητεία μας.. Σκέφτομαι κατά τη διάρκεια της πτήσης μου για όλα αυτά που διάβασα στους τουριστικούς οδήγους που προμηθεύτηκα.. Περί παραδοσιακών οικισμών, περί ενετοκρατίας και Καζάρμας, για θάλασσες υπέροχες, για λαό φιλόξενο και ανοιχτόκαρδο,για την κουλτούρα και τον πολιτισμό της επαρχίας.. Από τον Κορνάρο, μέχρι το Δερμιτζογιάννη.. Για όλα αυτά τέλος πάντων που κάνουν την επαρχεία αυτή ξεχωριστή.

    Α! Διάβασα επίσης και για τους περίφημους ετεοκρήτες.. (Ναι καλέ, εμείς είμαστε..ε...δηλαδή εσείς..εγώ ξένη είμαι είπαμε).

    Όλα αυτά μου δώσανε την ώθηση και τη λαχτάρα να βρεθώ εδω.

    Αφού λοιπόν έφτασα στη Σητεία και πήγα στο ξενοδοχείο μου..(ε,μην είστε κουτσομπόλιδες και περίεργοι.. Μαύρη διαφήμιση δεν κάνω.. ΜΜΜΜ... τώρα που το καλοσκέφτομαι ούτε και λευκή..) Όλα μου φαινόταν φυσιολογικά..
    Γρήγορα γρήγορα ετοιμάστηκα για την πρώτη επαφή...
    Η οποία ήταν απογοητευτική από όλες τις απόψεις... Και εγώ η ηλίθια που πίστευα ότι δεν είναι πάντα έτσι... Τελικά εξαιρέσεις δεν υπάρχουν..

    Διαπίστωσα ότι η μοναδική ( μα η μοναδική ) ανέπαφη γωνία της πόλης ευτύχως είναι η Καζάρμα... ως πότε τώρα δεν ξέρω..

    Ακούστε τι είδανε τα ματάκια μου αγαπήτοι και πείτε μου και εσείς...

    Πηγαίνοντας προς την παραλία της Σητείας, (ενιωθα λες και βρισκόμουν στη χερσόνησο) πόνεσαν τα ματάκια μου.. Κουτάκια - κουτάκια με πλαστικό και λαμαρίνα παντού (έτσι είναι όλα τα παραλιακά μαγαζία) ..... ΑΝΑΠΝΟΗ ΠΟΥΘΕΝΑ.... ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΙΑ ΠΑΝΤΟΥ.......

    Ακατανόητα φωτιστικά στον πεζόδρομο προς την παραλία.. Και θάλασσα πουθενά... Α... να τη ρε παιδία

    Αφού πήρα το πλαστικοποιημένο μου οξυγόνο, συνέχισα το περπάτημα και βρέθηκα μπροστα σε ένα έργο μοντέρνας τέχνης....(Έτσι το λένε έργο..΄δε φταίω εγώ..) που έγραφε λόγια από τον Ερωτόκριτο του υπέροχου κορνάρου.. Εκεί οφείλω να ομολογήσω ότι μου ήρθε μια ζάλη... ένας πανικός.. και άρχισα να αναλογίζομαι πως αντιλαμβάνονται μερικοί την τέχνη...ή και εγώ για να είμαι αντικειμενική.
    Αυτό κι αν δεν μπορούσα να κατανοήσω καθόλου..

    Μπα...θα πάρω το νοικιασμένο μου αυτοκίνητο σκέφτηκα, κάπου άλλου θα είναι κρυμμένες οι ομορφίες της πόλης..

    Ε....καθώς οδηγούσα τα είδα όλα..... Βρέθηκα στην πλατεία.. Δε θα σας περιγράψω τι ακριβως είδα εκεί.. Η πραγματικότητα ξεπερνά 100% την γλαφιρή περιγραφή μου... Μοντέρνα γραμμή σε πεζοδρόμια και σε κιόσκια μαζί με τον (πατροπαράδοτο) άγνωστο στρατιώτη και άλλα πλαστικά κουτάκια από τα περιφραγμένα σαν κοτέτσια μαγαζια.. Α...που πάτε υπάρχει και συνέχεια...

    Μετά βρέθηκα μπροστα σε ένα συντριβάνι -υπερπαραγωγή- ουράνιο τόξο, γύρω από το οποίο μπορεί να είχαν ρίξει και όλα τα αποθέματα μπετόν της επαρχιας.. Ούτε στη Ρώμη τέτοια μεγαλεία.. Εγώ πάντως πήρα έναν αέρα από Ομόνοια..

    Ε,όχι...δεν είμαι καθόλου υπερβολική.
    Το ξέρετε και εσείς, ελάτε μην ντρέπεστε...το σκέφτηκες και εσύ χτες καθώς πήγαινες στο σπίτι σου..

    Ας μη μιλήσω για τα σκουπίδια που είδα σε μια παραλία κοντά στο σοε.. Τραγική εικόνα..
    Είπα να παω και προς Άγιο νικόλαο..
    Που να ήξερα η δύστυχη τη με περιμένει... Τα έβγαλα όλα πάνω από δύο φορές....
    Ο κεντρικός οδικός άξονας που ενώνει τις δύο πόλεις δεν περιγράφεται..

    Σας κούρασα ε???
    Τελειώνω..
    Αυτό που με αντάμειφσαι είναι τα υπέροχα και πανέμορφα χωρία της επαρχείας που ανείκουν στους γειτονικούς δήμους..Που πολύ φοβάμαι μην έχουν την κατάληξη της πανέμορφης κ΄σποτε Σητείας...

    Όχι άλλο μπαστάρδεμα ρε παιδία..
    Μια ταυτότητα
    Εναν χαρακτήρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή